42 630 28 80, 42 632 88 97, 600 010 189 info@progres.edu.pl

Szkolenia językowe dla firm – Katowice

Zapraszamy do współpracy firmy z okolic Warszawy, Wrocławia, Łodzi, Poznania, Krakowa, Katowic oraz Trójmiasta.

Komfort rozmów i negocjacji biznesowych w języku obcym. Skuteczność gwarantowana!

Szanowni Państwo!

Centrum Językowe, w którego skład wchodzi Szkoła Języków Obcych „Progres”, pragnie zaprosić Państwa do podjęcia współpracy na promocyjnych warunkach.

„Progres” to szkoła językowa, która działa na rynku od 1993 roku. Oferujemy szeroką gamę kursów językowych na różnych poziomach zaawansowania, w tym kursy dla kadry kierowniczej i pracowników firm. Naszemu 20- letniemu doświadczeniu zaufało już wiele przedsiębiorstw i instytucji.

Proponujemy Państwu unikatowe połączenie nauki języka angielskiego, niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego, francuskiego oraz rosyjskiego ogólnego i zawodowego już od poziomu początkującego. Kurs skierowany jest dla osób, które potrzebują poznać język ze względów zawodowych, ale jednocześnie chcą się nim posługiwać w sytuacjach życia codziennego – od spotkań zawodowych do kontaktów prywatnych podczas przerwy w pracy, od prezentacji, komunikacji podczas wyjazdu służbowego po nieformalne spotkania w gronie współpracowników czy znajomych.

Już na poziomie początkującego program szkolenia zawiera takie umiejętności praktyczne jak uzgadnianie terminów spotkań, organizacja zebrań i spotkań zawodowych, konferencji itp. Naszą ambicją jest, żeby słuchacz potrafił nowo zdobyte umiejętności komunikacyjne zastosować w sytuacjach zawodowych (biznesowych). Osiągamy to stosując w nauczaniu metodę komunikatywną, która skutecznie przełamuje bariery językowe oraz umożliwia słuchaczom swobodne funkcjonowanie w środowisku anglo- lub niemieckojęzycznym.

Program kursu obejmuje korespondencję formalną począwszy od formalnego listu czy maila aż po poprawnie sformułowaną ofertę czy zamówienie. Oczywiście jesteśmy w stanie dostosować nasz program do specyfiki wykonywanej przez Państwa działalności. Proponujemy Państwu promocyjną cenę na nasze usługi bez względu na ilość słuchaczy w grupie (od 1 do 12).

Jeżeli nasza oferta zainteresowała Państwa firmę, prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania, a także, na Państwa życzenie, zorganizujemy lekcję pokazową.

Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty!

Cele, które osiągamy w trakcie rocznego kursu

Słuchacz, kończący naukę na poziomie A1 (pierwszy rok nauki), dysponuje min. umiejętnościami językowymi potrzebnymi do porozumienia się w następujących sytuacjach:

  • Przedstawianie się w sytuacji zawodowej i na gruncie prywatnym.
  • Planowanie dnia (pory dnia, czas zegarowy), odczytywanie i wykorzystywanie danych zawartych w wizytówce, umawianie spotkań oficjalnych.
  • Ustalanie porządku dnia, czasu trwania spotkań.
  • Zwyczaje żywieniowe, rozmowy w stołówce w firmie.
  • Informacje dotyczące zamówień, ilości, cen, terminów dostaw i wyrażanie ich w mailu, faksie i telefonicznie.
  • Informacje dotyczące orientacji w mieście, środków komunikacji miejskiej, opisywanie drogi do celu, zadawanie pytań i udzielanie informacji dotyczących obsługi nawigacji samochodowej oraz innych urządzeń.
  • Uzgadnianie, potwierdzanie i zmiana terminu spotkania prywatnego/ zawodowego.
  • Udzielanie informacji dotyczących obsługi komputera.
  • Dyskutowanie o obowiązkach i kompetencjach zawodowych.
  • Opisywanie czynności związanych z przygotowaniem podróży prywatnej lub służbowej.
  • Wypowiadanie się na temat przygotowań do spotkania służbowego (konferencji), jakości wykonanych prac.
  • Obiektywnie ocena wyjazdów prywatnych lub służbowych (aspekty pozytywne i negatywne).
  • Ocena spotkań firmowych i raportowanie.
  • Rozmowa o stanie samopoczucia i zdrowia (wizyta u lekarza, wypadek w miejscu pracy), udzielanie rad w tym temacie.
  • Przeprowadzka: urządzanie/ meblowanie/ porządkowanie mieszkania, miejsca pracy.
  • Zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Platforma e-learningowa

Każdy uczestnik kursu otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej w ramach tego kursu.

Korzyści dla słuchacza

Dzięki platformie e-learningowej słuchacz ma możliwość na bieżąco monitorować indywidualne wyniki i postępy w przyswajaniu wiedzy. Największą zaletą tego systemu nauczania jest brak ograniczeń dystansowych. Dzięki połączeniu internetowemu można wykonywać zadania i zaznajamiać się z materiałami naukowymi z dowolnego miejsca – wystarczy tylko mieć dostęp do Internetu. Platforma e-learning pozwala również na pobieranie materiałów dodatkowych, dodatkowe rozwiązywanie testów i ćwiczeń tam umieszczonych w ramach pracy własnej oraz na wymianę informacji pomiędzy prowadzącym a słuchaczami, jak również pomiędzy kursantami.

Korzyści dla pracodawcy

Dzięki platformie e-learningowej pracodawca może monitorować postępy w nauce swoich pracowników– sprawdzać frekwencję, oceny z testów i kartkówek itp. Dodatkowo pracodawca może zapoznać się z semestralnym raportem dotyczącym postępów oraz uczestnictwa słuchaczy w danym kursie językowym.

Zrzuty ekranu z wybranych stron platformy

Tematyka kolejnych zajęć:

Opis wybranej lekcji wprowaadzony przez lektora. Na dole plik do pobrania:

Fragment dziennika ocen. Lektor może wprowadzać zarówno oceny procentowe, jak i tekstowe, np. pod koniec semestru:

Raport z frekwencji na kursie:

Napisz do nas!

Formularz kontaktowy

Proszę wypełnić wszystkie pola

Firmy, które nam zaufały: